ikona +48 (22) 101 34 34 ikona sklep@dzialkowiec.com.pl
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Wydawnictwo „działkowiec” Sp. z o.o.

Ul. Bobrowiecka 1, 00 – 728 Warszawa

Biuro Obsługi Klienta czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00

Tel. +48 (22) 101 34 34

Fax: +48 (22) 101 34 20 (czynny całą dobę)

Email: reklamacje@dzialkowiec.com.pl

Reklamacje:

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką wraz z otrzymaną fakturą. Prosimy o dopisanie na odwrocie faktury słowa reklamacja i podanie przyczyny reklamacji.

Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe zwrócimy pieniądze.

Reklamacje materiału roślinnego

1. Reklamacje ilościowe i jakościowe dostarczonego materiału roślinnego przyjmujemy w terminie do 2 dni od daty otrzymania przesyłki przez Kupującego. 

2. Zgłoszone reklamacje przyjmujemy w formie pisemnej lub  pocztą elektroniczną wraz z dołączonymi zdjęciami.

3. Sklep zastrzega sobie prawo do odpowiedzi drogą pisemną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do 14 dni.

4. Sprzedawca dostarcza Kupującemu towar wysokiej jakości, wolny od wad. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwy wzrost i rozwój roślin, który jest wynikiem uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych i wszystkich innych spowodowanych działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej, w tym czynnikami atmosferycznymi; lub też są wynikiem zaniechania właściwej pielęgnacji roślin przez Kupującego (np. brak systematycznego podlewania).

5. Sprzedawca nie ma obowiązku przeszkolenia Kupującego w zakresie właściwej pielęgnacji zakupionych Towarów (np. jak często należy podlewać roślinę). Kupujący zobowiązany jest uczynić to na własną rękę, koszt i ryzyko.

Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

Zwrot pieniędzy:

Zwrot pieniędzy wynikający z rezygnacji z zakupu lub reklamacji zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych po weryfikacji przesyłki przez obsługę działu zwrotów i reklamacji w następujący sposób:

- jeśli zamówienie było opłacone kartą płatniczą - zwrot nastąpi bezpośredni na konto karty,

- jeśli zamówienie opłacone było przelewem on-line - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew,

- w przypadku gdy zamówienie opłacone było przelewem tradycyjnym lub za pobraniem zwrot pieniędzy pojawi się przy Twoim profilu zakupowym w naszym systemie jako nadpłata, z której będziesz mógł opłacić bieżące lub przyszłe zakupy lub też złożyć dyspozycję zwrotu środków pieniężnych przelewem bankowym.